Tisdag!

Åh, vad trevligt vi haft idag. Nya vänner har vi fått. Vi åt lunch och pratade sedan tog vi en lång promenad med vagnarna. Hoppas det inte dröjer länge tills nästa gång vi ses.
 
Vi har monterat upp den andra spjälsängen nu, våra bebisar sover än så länge tillsammans i en spjälsäng och jag trodde faktiskt inte att de skulle kunna göra det såhär länge! Vi lyckades få tag i en likadan barbapapa sängmobil men vi behöver nu ett till mumin spjälskydd. Vi får se när vi lägger dom i varsin säng men innan det vill jag ha allt klart. Jag är osäker på hur jag ska göra med sänghimmeln dock. Antingen tar vi bort den eller köper en till... Svårt!
 
Såhär sover mina prinsessor nu. Katten Gustav påslakan från när jag var liten.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"-Det är två barn i magen!"

En blogg om livet som tvillingmamma.

RSS 2.0