Onsdag!

Idag har det bara regnat och regnat! Jag hann precis gå min PW-runda innan det började ösa ner och sen fortsatte det bara. Det blir ju sååå tråkigt och så mycket gnäll när vi bara är inne och hemma ensamma och det kan ju göra mig galen!
   När Erik kom hem från jobbet packade vi in oss i bilen och åkte hela vägen till Triangelvägen och kollade på ett hus. Superfint läge och jättefint men alldeles för mycket att göra på det till det priset. Äsch, känner faktiskt ingen brådska att flytta. Trivs jättebra där vi bor nu och det kommer nya, bättre hus till salu.
   Nä. nu ska jag ta och göra tidig kväll för en gångs skull tror jag, om jag inte ska passa på att måla naglarna kanske?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"-Det är två barn i magen!"

En blogg om livet som tvillingmamma.

RSS 2.0