Yoga!

Ikväll var jag iväg på Yoga. Det är hemskt vad svag jag är i ryggen. Jag har ingen styrka alls, vilket inte är så konstigt. Hoppas jag kan komma iväg en eller två gånger per vecka på något roligt pass nu framöver.
 
Idag gjorde vi oss klar och satt i bilen klockan halv tio för att vara på XXL i Birsta när de öppnade. De skulle få hem mer av jackan de annonserade ut. Väl där fanns det inga jackor. Blir så less! Så vi åkte dit helt i onödan kan jag säga. Var in på Timråbo på vägen hem och fixade kontraktet på andra motorvärmarplatsen nu när vi har två bilar igen. Sprang in på Lidl också och köpte lite småtjaffs. Tvåpack bodys till barnen för 50 spänn, återstår att se vad det är för kvalité. Fina var dom iallafall.
 
Barnen är lite bättre i förkylningen iallafall. Snoret börjar avta, hostan bröt aldrig ut på Olivia och Alice hostar bara ibland. Det är en sån konstig hosta, inte som vanlig... Alice hade feber en dag och då hade hon bara 38 så jag vet inte. Vill att de ska få vara friska! Det blir nog till att vara lika försiktiga nu framöver som vi var förra året. Försöka att inte ta med dem på affärer och så för mycket. Onödigt att utsätta dem när de verkar ha sämre immunförsvar fortfarande. Synd att vi missade barnvagnsbion idag men det kommer väl fler tillfällen hoppas jag!
 
Imorn blir det en rask promenad om det inte regnar annars har vi inga planer. Vi blir hemma från babysången men det skulle vara bra att aktivera barnen med något annat. De blir ju så rastlösa av att bara vara hemma. Jag har så dålig fantasi. Vad konstigt - innan jag fick barn hade jag hur mycket som helst på lager av vad jag skulle göra med mina framtida barn, vad de skulle få lära sig osv. men nu när jag är mitt uppe i det så är jag helt tom. Jag är rädd att jag ska missa något och komma på senare då det är för sent.
 
 
Alice och Olivia fick presenter sist mormor och morfar kom och hälsade på. De fick varsin liten baddocka med tillhörande balja och ett kilo ritpapper och pennor som går att tvätta bort. Olivia älskade dockan och vill klä på och av hela tiden och vi ska öva med att bada den så kanske hon till slut kommer över sin vattenskräck. Alice kommer nog bli en konstnär, hon älskar att rita!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"-Det är två barn i magen!"

En blogg om livet som tvillingmamma.

RSS 2.0