Pigg som en lärka!

Jag har en otrolig vän! Omtänksam, osjälvisk, rättvis, snäll och bra på alla sätt. Jag är så glad att jag får ha denna människa i mitt liv. Det känns som vi alltid har känt varandra och vi förstår varandra och kan prata om allt. Jag hoppas att du alltid kommer finnas i mitt liv. Jag kommer alltid finnas för dig oavsett vad och jag hoppas du vet det! En äkta vän betyder så otroligt mycket och jag har en sån. Jag är lyckligt lottad! <3
 

 
Idag har vi varit på kyrkis, pappan följde med då han jobbar eftermiddag i några dagar nu. Ovant för mig att vara ensam på kvällarna, jag gillar det inte men det går bättre än vad jag trodde att det skulle göra. Man kanske automatiskt blir lite starkare när man får barn?!
Igår hälsade vi på hos Linn och Viktoria, vi blev bjudna på middag och när vi skulle åka hem följde V med oss hem så jag fick sällskap hela kvällen. Bästa du! Linn sov hos sin mormor. Jag slog tumjäkeln så in i .... så att HELA nageln lossnade från nagelbädden. Den sitter fortfarande kvar, fast vid nagelbandet men det gör så ont! Jag kommer aldrig göra förlängning igen. Jag har alltid varit så nöjd förut och det har suttit så otroligt bra, aldrig något släpp alls. Men den här gången började det släppa efter bara några dagar. Jag var tillbaka och fick göra om och nu har det gått en vecka och det har släppt igen så jag är så sjukt besviken! Nu ska jag lägga pengarna på något helt annat istället!!
 
Barnen är så jädrans gulliga så man vill ju dö. På dagen när de ska sova och på kvällen inför nattningen så går de själva till sängen när de fått tutten och man säger att de ska sova. Vilka guldkorn jag har. MINA!!
 
Nu ska jag lägga mig och försöka somna, som jag nämt tidigare så är jag som piggast på kvällen men jag behöver verkligen sova! Jag ska lura lite i sömnen angående lite jobbfunderingar. Jag känner mig glad och förväntansfull!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"-Det är två barn i magen!"

En blogg om livet som tvillingmamma.

RSS 2.0