Simma lugnt!

Vi har nu anmält oss till babysim på Himlabadet i Sundsvall. Det börjar i oktober och det ska bli så spännande! Jag har sökt länge efter baddräkter till de små men inte hittat någon. Det verkar som det bara finns badbyxor men jag har sett små bebisar som haft små söta baddräkter. Igår hittade jag en sida där de hade baddräkter på rea, men det fanns bara en av varje storlek och färg så det blev en i stl 62 och en i stl 68, vi får se om de passar eller inte. Att det ska vara så dåligt utbud?!
 


De här beställde jag igår från GustavochLillan
 
De ska ha snabb leveranstid så jag hoppas att jag har dem innan helgen.
 
Har ni gått på babysim? Vad hade era små på sig? Hur var upplevelsen?
 
 
 


Kommentarer
Butik Gustav & Lillan, HABO

Hoppas att du blev nöjd med dem!
Vi skickade så fort vi kunde! =)

Ha det så mysigt i badhuset!

Med vänliga hälsningar
Sara på Gustav & Lillan

Svar: Tusen tack för snabb leverans och de är supersöta! Det skiljde inte så mycket i storleken så de passar perfekt på båda tjejerna.
Erika Engblom

2012-09-14 @ 21:34:40
URL: http://gustavochlillan.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"-Det är två barn i magen!"

En blogg om livet som tvillingmamma.

RSS 2.0