Tillbaka till vardagen!

Nu är vardagslunken igång igen och allt är sig likt när pappan jobbar igen. Idag har vi varit ute på en lång promenad med en otroligt genomsnäll Nikki och hennes ursöta lilla Stella. Efter promenaden följde de med oss hem på lite fika.
   Jag är så glad för alla fina mammor och barn jag har lärt känna sedan jag fick mina tjejer. Jag kan med säkerhet säga att jag inte hade träffa dem om livet fortsatt som det gjorde innan barnen blev till.
   Det har varit en bra dag! Bortsett från att fröknarna Engblom inte alls vill att deras mamma lämnar rummet alls och det blir en hel del mer bärande än vanligt nu, en ny fas förstår jag... MEN inatt fick jag sova gudomligt bra. Vi la oss vid 23.40. Klockan var 00.31 när jag var upp och vände på Olivia som hamnat konstigt när hon vänt sig över på mage i sömnen, efter det kan jag inte minnas att jag vaknat något mer förrän då jag tittade på klockan och den var 07-nånting!! Vi somnade om och klev inte upp förrän 09.30. Efter alla dessa veckor med oro och förkylningar så var det här välbehövligt! Nu ska vi inte ropa hej, vi får se hur den här natten blir. Den börjar iallafall nu.. Sov gott!
 
 
De fick för första gången riktigt titta på Teletubbies ikväll framför datorn. Vi har varit strikta med att inga små barn bör se på TV och kommer fortsätta så ett tag till förutom nån enstaka gång. Olivia tyckte det var kul i några minuter sedan var fötterna roligare. Alice smilar som vanligt hellre för kameran.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"-Det är två barn i magen!"

En blogg om livet som tvillingmamma.

RSS 2.0