Vi har bil!

Ja, tänk! Att efter att ha suttit här billös sedan vi flyttade hit har jag äntligen tillgång till bilen igen. Det kommer bli så mycket roligare att vara mammaledig nu. Nu kan vi hälsa på kompisar, fördriva tiden och ta oss ut längre än på en promenad.
 
I helgen har vi haft besök av barnens farmor och Totte. De var här i fredags och då passade jag på att åka iväg till Hem fina hem i Johannedal och hittade en massa fint, som alltid, som fick följa med hem. Jag har bestämt nu att en gång i månaden ska jag unna mig något fint till mig själv och vart passar bättre än att åka just dit?
Lördagen spenderade vi i Birsta och där fyndade jag leggings till barnen för 19:- styck och lite annat smått. På söndagen drog pappan iväg och jobbade några timmar och då tog jag med barnen och åkte till Birsta (igen) och bara strosade. Det var så skönt! Provade lite kläder själv och köpte lite annat till barnen som jag tittade på dagen innan och återigen hittade jag superfynd i klädväg till Alice och Olivia. Det är så kul med rea!
 
 
Pyjamas på Kappahl med 25% rabatt. Superfina!
 

Sitter och velar fram och tillbaka om hur vi ska göra med babysimmet. Ska vi fortsätta eller ska vi inte? Jag vill, samtidigt som jag tycker det är dyrt. Olivia har ju blivit så rädd för att duscha så jag tänker att det kanske kan vara bra för henne att få vänja sig ännu mer men samtidigt tänker jag att vi kanske kan bestämma en dag i veckan då vi åker och badar ändå men jag vet att det inte kommer bli av. Åh, det är så svårt! Hur ska vi göra?
 
Imorn kommer mamma och Sofia, hoppas vi får fint väder!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"-Det är två barn i magen!"

En blogg om livet som tvillingmamma.

RSS 2.0