Car safety!

På föräldraträffen var det en kvinna som var där och pratade om bilbarnstolar. Sådär tyckte jag om den träffen. Det mesta vet man ju redan så det var lite tråkigt tyckte jag.
 
Efter träffen svängde vi in i Birsta och köpte en present till en nyfödd liten bebis som vi ska hälsa på imorn. Jag kunde inte låta bli och det blev några nya saker till mina egna bebisar också.
 
 
Nya strumpbyxor och mössor, superfint från Kappahl.
 
 
Också blev det varsin sånhär, hur sött som helst!
 
 
Nu ska vi äta varma mackor och titta på "Hela Sverige bakar" som börjar ikväll på Sjuan.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"-Det är två barn i magen!"

En blogg om livet som tvillingmamma.

RSS 2.0