Winter wonderland!

Den här veckan har varit lugn, vi har inte haft några besök annat än att min moster plingade på sådär oväntat en dag. Älskar man inte oväntat spontanbesök? Vi har varit på babysim och då följde barnens farmor med. Vad duktiga de är, mina små älsklingar! De sa inte ett pip under hela tiden och inte efter heller. Vi duschade och gjorde oss klar och de bara var med. Underbara barn, vad har jag gjort för att förtjäna er?
     Det snöar och jag är så himla glad idag. Kan bero på att jag sov i ett streck från 22 till 06.40 utan att vakna. Första natten sedan barnen föddes som jag inte vaknade för att titta till osv. Det får gärna bli en trend men jag tror inte det. Jag har städat hela huset och barnen är snälla, ovanligt?! Nu blir det mys hela helgen.
 
 
När firar ni halloween?
 

Trevlig helg på er alla fina människor! 
 
 


Kommentarer
Nadia

Vad töserna växer :-) Jag tycker att det är dax att ses snart igen :-) kramar!!!

Svar: Om du visste vad jag har tänkt på er! Det är alltid så fullt upp men vi måste kunna klämma in nåt snart! :) Kraaaaam!!!
Erika Engblom

2012-10-26 @ 15:47:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"-Det är två barn i magen!"

En blogg om livet som tvillingmamma.

RSS 2.0