Julbakning!

Det blev två kaksorter idag, fast jag hade tänkt att jag skulle hinna göra tre till och massa julgodis men som min sambo sa: "Du har för höga krav på dig själv, du har hunnit baka allt det där, lagat mat, varit på promenad och på affären och samtidigt tagit hand om barnen." Ja, kanske. Jag kanske tror att jag är superwoman som ska hinna tusen saker men jag får nog inse att ibland hinner man inte allt man tänkt när man är hemma med två småfisar.
 
Såhär blev resultatet idag:

 
Chokladdrömmar och chokladcookies
 
Och kom ihåg! Kakdegen till drömmarna bör ej ätas, smaken av hjorthornssaltet sitter fortfarande kvar i min gom!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"-Det är två barn i magen!"

En blogg om livet som tvillingmamma.

RSS 2.0