En dag i Birsta!

 
Igår var vi i Birsta med mamma och syrran. Mycket fint fick följa med hem och eftersom att jag har världens snällaste mamma så kan jag säga att jag inte har betalat många av dessa prylar. Direkt när de kom så hade de med sig påbyggnad till pusselmattorna (som jag hade skrivit upp på listan att köpa), moccasiner och en Babar-dvd.
Väl framme i Birsta fick barnen massa badleksaker, strumpor av deras snälla moster, röda byxor som jag köpte på rean på NameIt.
   Tycker att NameIt har så sjukt bra kvalité, dock hade Barnens hus mer kläder till små barn än vad själva butiken hade. Det tycker jag är dåligt!
   Jag fick tre linnen av mamma. Erik köpte nya badbyxor för 25 (!) spänn och jag köpte leggings. Barnens vantar matchande nya mössan kom och jag måste hylla Babyroom för snabb leverans! Strumpbyxorna är från Ellos och där har de massor på rean som vi gärna skulle vilja ha men nu är det köpstopp ett tag framöver.
 
Tack alla inblandade för en trevlig dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"-Det är två barn i magen!"

En blogg om livet som tvillingmamma.

RSS 2.0