En riktigt bra dag!

Åh, vilken bra dag vi har haft idag! Jag kommer gå och lägga mig med ett leende på läpparna nu om en stund. Jag har haft ont i skallen hela dagen och har väntat på världens åsksmäll men den kom aldrig, men huvudvärken gjorde mig ingenting när jag fick ett kanonerbjudande från lekmer.se på bilbarnstolar.
 
   Vi har ju funderat på att byta bilbarnstolar till tjejerna eftersom de faktiskt har blivit ganska stora nu. De får fortfarande ledigt plats i babyskydden men om vi ska åka iväg på någon lite längre tur nu i sommar så skulle det kanske vara lite bekvämare för barnen i en ny stol. Det är ju en djungel det här med bilstolar men konstigt nog så brukar jag kunna bestämma mig ganska snabbt. Babyskydden hade jag redan bestämt mig för innan vi var och tittade i affären och det blev nästan likadant den här gången också.
Eftersom det har kommit stolar med viloläge så tyckte jag att det verkar vettigt om man åker lite längre att kunna tippa dem om de somnar. Sen så vill jag såklart ha en stol som fått bra betyg i tester och så och så tycker jag att den är så snygg! Så det blev två stycken Maxi - Cosi Mobi. Jag är supernöjd och eftersom vi har en rymlig V70 så är det inga problem. Vi kan ha en fram och en bak men även båda bak vilket jag tycker är viktigt eftersom de kommer sitta i stolarna tills de är minst fyra år och om vi vill kunna sitta båda vuxna fram om något år så är det bra att möjligheten finns. Vi behövde inte ens skjuta fram förarsätet alls för att stolen skulle få plats bakom och det är ett stort plus med Volvo V70!
Det är många som tycker att den andra stolen är så dyr osv. Vi då som behöver två. För oss blir det ju svindyrt. Vilken sjuk tur jag hade idag som fick 15% rabatt på bilstolar och när jag klickade in på sidan så är stolen redan prissänkt med 19%. Vilket gjorde att jag fick 31% rabatt och betalade bara 4074:- för två stolar istället för 3000:- för en. Helt sjukt billigt!! Kunde inte annat än slå till. Gör det du också!
 
 
 
Supersnygga!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"-Det är två barn i magen!"

En blogg om livet som tvillingmamma.

RSS 2.0