Kraschat!

I måndags var en sjukt jobbigt dag. Jag var så yr och kunde knappt stå upp. Jag mådde så fruktansvärt illa och jag fick rejäla flashbacks till då jag var gravid. Den som någonsin (kommer aldrig hända) hör mig säga att jag vill gå igenom en graviditet igen kan ju slå mig i huvudet med något riktigt hårt tack. Jag skulle aldrig klara det, speciellt inte när jag har gått igenom det en gång och vet vad som väntar. Och den som säger att ingen graviditet är den andra lik kan slänga sig i väggen för jag vet att jag kommer må minst lika dåligt då det inte bara handade om lite morgonillamående!
 
Hur som helst, igår var det lite bättre. Var inte lika yr men mådde inte bra. Var iväg på babysång i Söråker och var nästan grinfärdig när jag skulle åka därifrån. Kände inte alls att jag passade in, barnen var mycket äldre än de andra små som bara satt. Nej, fy vad jobbigt det var. Det var inte alls min dag igår! Kändes säkert värre bara för att jag mådde så dåligt.
Efter det åkte vi till Birsta och jag hitta mössor till barnen som de ska ha i vinter, mamma köpte ullstrumpor sist vi sågs och vantar och overaller har jag spanat in. Så, vi är nog redo för vintern nu! Eventuellt skulle ett fleeceset med jacka och byxa vara bra att ha kanske..
 
Den här veckan har inte börjat bra och inte som jag hade tänkt men idag är det städdag och lite annat fix för imorgon åker vi till mamma och pappa och blir där några dagar. Boda borg ska också få sig ett besök. Jag längtar!
 
 
 


Kommentarer
Emma

Förstår vad du menar med att inte passa in. Var så när jag gick på babysång med Simon också. Han var äldst och var den enda som inte satt still. Inte en rolig känsla. Dessutom passade jag inte in i den redan sammanvuxna gruppen där folk kände varandra sedan förut!
Får se till att ses nåt snart tycker jag :)

Svar: Jag tycker att det är jobbigt att komma in i en grupp där alla redan känner varandra, då blir man lite utanför.. Jag hoppas att vi är friska till veckan så att vi kan ses :)
Erika Engblom

2013-09-12 @ 07:12:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"-Det är två barn i magen!"

En blogg om livet som tvillingmamma.

RSS 2.0