Måndag

Mitt schampo och balsam håller på att sina och jag har använt Matrix Total results serie och varit supernöjd med den. Köpte hos frissan sist för 179:- styck. 250ml tror jag det var. På Lyko.se beställde jag idag EN LITER av varje för 399:- Hur bra är inte det? Kika in där, de har mycket annat också.
 
 
Bebisarna sover nu en stund och snart ska jag sätta in maten i ugnen så den är klar tills E kommer hem. Idag blir det kyckling med ris, ett recept som mamma gör. Det är hur gott som helst och enkelt!


Kommentarer
Jessica j

Kul att du har blogg! :) receptet tar jag gärna del av :) :) kram!

Svar: Jag försöker så gott jag kan men man har ju inte överdrivet mycket tid över :) Ska fixa recept :) Kram på er!
Erika Engblom

2012-09-25 @ 07:16:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"-Det är två barn i magen!"

En blogg om livet som tvillingmamma.

RSS 2.0