Update!

Vi är i Fränsta, hos mina föräldrar. Det är skönt med lite miljöombyte ibland och så får man komma hem med ny energi. Igår fick Alice och Olivia smaka gröt första gången. De reagerade inte på något speciellt sätt. De är ju vana vid andra smaker av alla vitaminer de har fått så de smakade och smaskade lite men det var väl inte det godaste de ätit. Kul att de får börja smaka annat nu! Jag har helammat dem hela tiden och det känns så bra att vi klarat det. Jag är så glad och tacksam för att det har fungerat så bra! Nu har de blivit så stora att de kan få börja smaka riktig mat och så småningom får de börja äta mat istället. Om de vill ska man säga, det vet man ingenting om ju.
 
Jag har ont i nacken och huvudet och anar något litet virus i min kropp, det vill jag inte ha nu! Det finns det ingen tid till.. Jag hoppas på uppehåll hela dagen så att vi kan ta en promenad i friska luften, det har blivit dåligt med det den här veckan så det behöver vi alla.
 
Har ni haft en bra helg? 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"-Det är två barn i magen!"

En blogg om livet som tvillingmamma.

RSS 2.0