Living is easy!

Det jobbigaste med att flytta är att komma i ordning i hemmet igen. Jag var så nöjd och harmonisk när det gällde vårt gamla hem när det gällde inredningen och så vidare. Nu är det en helt annan bostad med helt annan planlösning och det är mycket större. Jag har noll inspiration och lika mycket pengar, det kanske jag har sagt förut men jag vill verkligen få i ordning här hemma NU!
     Helgen som varit har varit en städarhelg. Vi har fått ganska mycket gjort men det finns lika mycket kvar att göra. Jag måste nog lära mig att ta det som det kommer och att inte stressa upp mig över småsaker. Lättare sagt än gjort minsann! Jag har iallafall fixat lite i barnens rum och det blev fint. De behöver inte sitt rum än men det är ändå kul att ha ett rum åt dom. När de blir större kommer jag göra om så att det passar små barn bättre men för nu duger det bra.
     Nu får det vara färdigsvamlat och dags för sängen. Sov gott!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ewa

Mommas gullfisar:)

2012-10-22 @ 17:17:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"-Det är två barn i magen!"

En blogg om livet som tvillingmamma.

RSS 2.0