Mitt livs första jul...

..för barnen och för mig som mamma! Vilken bra dag vi har haft. Mamma, pappa, Sofia, Oskar, Farmor och Farfar kom till oss och åt julmat, öppnade julklappar och åt julgodis. Barnen fick så många och fina klappar så det är i överflöd med saker här hemma hos oss nu. Barnen var glada och snälla (som vanligt) och de tyckte nog att det var lite spännande med alla paket. Olivia hade sin topp på förkylningen idag och har varit hes och hängig men hon är tapper min lilla stjärna. Alice smilar som vanligt med kameran och med alla som ser henne.
 
Ja, vi åkte ju på en förkylning mitt i allt stök. Jag har varit dålig med feber och rethosta men hoppas det är över snart och inte vänder och blir sämre igen. Barnen har haft det jobbigt men Alice är sig själv nu igen och Olivia har som sagt det värsta nu så jag hoppas hon får vara piggare imorgon. Bara inte pappan åker dit nu efter oss, vi behöver honom frisk och stark här hemma nu när han är långledig!
 
Angående Olivias tänder så hade jag fel gällande antalet, det är höger bissing i nederkäken som kikar fram och den till vänster har inte kommit upp än men är på gång. Vi borstar tänder morgon och kväll nu och de är så duktiga så!
 
Nu kommer ett bildregn. Ha en fortsatt trevlig julhelg, imorgon blir det mer firande med pappans släkt.
 

 
God jul!
 
 


Kommentarer
Sofia

jätte fint alltihop :) <3

2012-12-25 @ 12:55:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"-Det är två barn i magen!"

En blogg om livet som tvillingmamma.

RSS 2.0