Nya grinden och finfrämmande!

Idag har vi fixat och grejat här hemma. Jag tog en promenad med barnen medans pappan borrade och skruvade och hade sig för att sätta upp grinden vi köpte igår. Efter många om och men sitter den där nu och det blev så bra. Vi har även haft besök av barnens mormor, morfar och moster idag som kom och åt middag med oss. Alice och Olivia sover nu gott efter att mormor och moster badat dem och de fick sin kvällsmat.
   Jag hoppas på bättre nätter snart för det har varit oroligt nu ett tag. Imorse var första gången jag verkligen kände hur trött jag var, jag orkade verkligen inte kliva upp. Det ska bli skönt den dagen jag får sovmorgon på riktigt, jag ammar ju fortfarande på morgonen och det kommer jag göra så länge det fungerar. Ja, inte tills de är flera år men ett tag till iallafall. Men sen, då är det min tur att få sova en heeeel dag.
Nu ska jag gå och lägga mig tillsammans med min karl, nu är det nya tag igen och slut på ledigheten.
 
 
Grinden vi har heter KiddyGuard Avant och den är supersmidig och tar ingen plats alls när den inte används, dessutom är den skitsnygg! Jag hoppas att vi kommer vara nöjda med den men det får vi veta när brudarna börjar härja runt.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"-Det är två barn i magen!"

En blogg om livet som tvillingmamma.

RSS 2.0