Flyr fältet!

Idag flydde vi det här pestsmittade hemmet och tog en heldag i Birsta. Jag och barnen träffade våra kompisar Viktoria och Linn och det var så härligt att bara strosa runt och bara vara. Såna människor värdesätter jag högt. Som jag bara kan vara mig själv med och slippa fundera så mycket. Vi bara är liksom.
   Pappan i huset mår bättre. Han har inte varit upp på huset något mer sedan igårkväll och han sover mest hela tiden. Jag hoppas det är över nu för hans del. Det har nu gått drygt 30 timmar sedan det bröt ut och än mår jag och barnen bra men jag tänker inte ropa hej. Vi får se hur natten blir.
   Barnen var som vanligt världens snällaste och de satt och tittade på allt folk och alla saker som fanns. Vi var in på Toys r us och där fick de en liten BRIO leksak av mamman som de glatt satt och lekte med. Sedan tänkte jag att vi skulle kika in på Barnens hus babykväll. Men tjena, det var fullsmäckat med folk. Det hade jag inte räknat med men jag fick tag i lite kläder till barnen och två superfina filtar (fast vi har hundra stycken redan).
   Ja, det blev en bra dag mitt i allt elände. Allt tack vare min nya vän. Tack för det! Du är guld värd. Utan dig hade vi suttit här och ruttnat bara.
 
Sov gott!
 
 
Superfina kläder från NameIt. Jag älskar det märket. Superbra kvalitet som håller och så mjuka och sköna kläder!
 
 


Kommentarer
Emma

Vad skönt att ni fick komma ut lite ändå :) det gör gott för humöret :)
Håller med om att name it är bra!! Älskar de mjuka kläderna i bra kvalite! :)
Hoppas ni klarar er ifrån magsjukan.

2013-01-31 @ 08:37:11
URL: http://emmanylund.blogg.se
23årig fru, egenföretagare och tre barnsmamma

Den är ifrån en liten butik i Borås :)

NameIts kläder är toppen ja! :)

2013-02-12 @ 06:07:07
URL: http://lindaglansins.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"-Det är två barn i magen!"

En blogg om livet som tvillingmamma.

RSS 2.0