Bullmamma!

Idag har jag bakat, det går faktiskt fast man har två små barn. Jag gjorde en pepparkaksdeg och lussebullar. Provade ett nytt recept och gjorde glöggbullar, hur goda som helst och det får bli en ny tradition!
Idag åt barnen sin första "hela" middag och det verkar som det gick bra. De äter gröt vid lunchtid och nu får vi se om det går att få i dem ett mål mat till middag. Alice har inte varit så överväldigat förtjust i maten jag har lagat men idag var det mums. Olivia äter det mesta som serveras.
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag och E dricka lite glögg och äta en lussebulle eller två.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"-Det är två barn i magen!"

En blogg om livet som tvillingmamma.

RSS 2.0