Tisdag

Tänk vilken tur vi har som får främmande var och varannan dag. Det är så kul för dagarna går fortare och det är roligare när man har någon att prata med, dessutom så är det så himla mycket roligare att gå ut och gå när man har sällskap! Idag kom Viktoria och Linn och hälsade på, vi åt lunch. Busade med barnen och tog en lång promenad.
 
 
En hel hög med bebisar :)
 

När vi var in till Birsta sist så hittade jag en mössa till barnen som jag blev helt kär i och de som känner mig vet att när jag hittat något jag vill ha så är det inget annat som duger. Det fanns ju såklart bara en att få tag på och det var slutsålt ÖVERALLT på internet. Jag har letat mig GUL OCH BLÅ efter dessa mössor men skam den som ger sig! Tänk att jag hade sån tur att DiGulo hade två mössor i rätt storlek till mig! Vilken otrolig lycka. Nu är mamman nöjd och nu kan vi åka pulka utan att frysa, vi behöver bara skaffa ett par rejäla vantar och tossor också.
 


 
Alice blev helt lyrisk och speglade sig verkligen. Så kul att se! Olivia blev superglad och fick världens energikick av att hon fick på sig mössan. Märket är Elodie Details.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"-Det är två barn i magen!"

En blogg om livet som tvillingmamma.

RSS 2.0