Nu ska julen ut!

Jag älskar verkligen julen och har alltid gjort. Jag känner alltid lite vemod över att plocka bort allt fint och städa undan julen men idag kändes det faktiskt skönt! Nu är det ljust och fräscht och ordning och reda, precis som jag vill ha det. Kickan kom och gjorde oss sällskap på en skön promenad och sedan fick vi hjälp av henne med städningen, guld värt! Det är så städat och fint här nu så jag vågar inte röra mig ens. Till och med blommorna har fått duschat av sig allt damm.
 
Nattningen gick sådär förut, de var oroliga och ville inte alls komma till ro. Jag hoppas det var endast ikväll och att det inte börjar en ny period med krångelnattningar. Det är så skönt när vi bara kan lägga barnen i deras sängar och gå ut ur rummet och att de somnar själva på två röda.
 
Imorgon kommer mamma och Sofia och då blir det Birsta för hela slanten. Så nu är det dags för sängen så att jag får någon timmes sömn (hoppas på massor).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"-Det är två barn i magen!"

En blogg om livet som tvillingmamma.

RSS 2.0