Är det trillingar?

 
Idag hade jag och Viktoria trillingar. Vi fick in tre bebisar i varsina bilstolar i deras Audi sedan, allt går bara man vill! Vilken underbar människa hon är, kom och hämtade oss, hela högen och sedan åkte vi på babycafé i Timrå. Det var supermysigt och första gången jag var där. Vi åt lunch för 50:- INKLUSIVE dricka och bröd och kaffe osv. Hur billigt som helst och gott var det. Dit kommer vi åka fler gånger! Jag är så tacksam för denna fina vän jag har fått. Se där, det är inte bara dåligt att hamna på sjukhus efter förlossningen. Hade vi inte hamnat där hade jag inte träffat henne!
 
Nu har jag Aladdinasken för mig själv för pappan i huset är borta och jobbar lite extra. Ha en trevlig kväll!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"-Det är två barn i magen!"

En blogg om livet som tvillingmamma.

RSS 2.0