Till salu!

I tio månader har mina bebisar legat i den gemensamma liggdelen till vår vagn. Jag trodde aldrig att vi skulle kunna använda den så länge men för några veckor sedan tog vi beslutet att ta bort liggdelen och sätta dit sittdelarna. Vi kommer nu använda Emmaljungan och använda Urban Jungle vagnen till att sova i inomhus. Hur länge vet jag inte men jag saknar redan den där smidiga vagnen som tar sig in överallt och som är så lättkörd.
Hur som helst så ska vi nu sälja liggdelen då vi inte kommer ha någon användning för den längre. Blir den inte såld nu så får den vara kvar tills vi säljer hela vagnen längre fram då barnen blivit större.
Här kommer en liten beskrivning:
 
Mountain Buggy, Urban jungle duo - Tvillingliggdel

Årsmodell 2012, köpt på Babyproffsen för 2695:-

Mycket väl vårdad, har alltid förvarats inomhus och har suttit på vagnen hela tiden. Har tagits loss från chassit två eller tre gånger. Madrasskydd har alltid använts på dynan så liggdelen är i mycket fint skick. Ej solblekt eller skadad på annat sätt.
En liten missfärgning som knappt syns finns på tyget på insidan av höger sida som jag inte har en aning om var den kommer ifrån, se separat bild!

Regnskydd följer med. Liggdelen passar även tidigare modeller av chassin än 2012.

Säljes för 1500:- Prutat och klart!
 

Bilden på missfärgningen.
 

Vid intresse går det bra att skriva en kommentar här på bloggen eller skicka ett mail till: [email protected]
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"-Det är två barn i magen!"

En blogg om livet som tvillingmamma.

RSS 2.0