Urban Jungle VS Emmaljunga

Vilka otroliga barn jag har! Ni är det mest fantastiska som finns på denna jord och jag älskar er över allt! De ligger just nu och sover en liten powernap i vår andra vagn. Vi köpte en till för några veckor sedan. En Emmaljunga tvillingvagn. Anledningen till det är att våra barn har varit så nyfikna ända från början och har sällan velat ligga ner i vagnen och vi kände att vi måste ha en vagn där de kan sitta upp MOT oss i. I våran supervagn Urban Jungle duo, när man har sittdelen på, kan de bara sitta från oss och det tycker jag att de är på tok för små för så då hittade vi den här vagnen på blocket. Sedan fick jag tag i två likadana mjukliftar som sedan kan användas som åkpåsar. 360:- för båda och nypriset är 1350:- för en. Ett ganska bra klipp kan man kanske säga. Knappt använda! Så, den här vagnen kommer vi använda mest från att de börjar sitta tills vi tycker att de är redo att sitta ifrån oss, då blir det UJ-vagnen igen. Den slår alla rekord, förutom just det här då.
 
 
Olivia tog tag i sina fötter idag förresten, på skötbordet, helt själv. Älskade, älskade barn. Vad vore jag utan er?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"-Det är två barn i magen!"

En blogg om livet som tvillingmamma.

RSS 2.0