The key to my heart!

Igår fick vi besök av Sofia och Oskar, barnens faddrar/gudföräldrar och även min syster. Uppdraget för dagen var: baddräkt! Gick in på Change och fick som vanligt superduper bra hjälp och första bästa satt perfekt. Hur bra är inte det när man som småbarnsmamma inte har all tid i världen? Det är alltid så bra kvalité på deras produkter och bra passform och jag är verkligen nöjd med mina köp där. Vi har även länge letat ett nyckelskåp till hallen men inte hittat något bra men igår dök jag på en annorlunda grej på Hem fina hem i Sundsbruk. Jag älskar den!
 
 
Idag blir det en riktig innedag med städning och lite fix, imorn är det badpremiär på Himlabadet!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"-Det är två barn i magen!"

En blogg om livet som tvillingmamma.

RSS 2.0