New monday!

Ny vecka - nya möjligheter! Det här med att ställa om klockan har jag inte brytt mig om förut men nu är det inte så kul längre. Våra superbra inarbetade rutiner har rubbats och nu vaknar barnen före sju istället för mellan åtta och nio. Det går väl till sig.
   Det snöar idag, jag är så glad! I helgen har vi haft besök av min familj som blev bjudna på middag. Det var dock bara mamma och syster som stannade eftersom det var något mycket roligare som hägrade för karlarna... Igår kom barnens farfar och hans sambo och hälsade på, inte en dag för sent!! En bra helg har det varit. Igår åt barnen sin första hela portion gröt och de älskar det. Mina duktiga små älsklingar. <3
 

Vad har ni för planer för veckan?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"-Det är två barn i magen!"

En blogg om livet som tvillingmamma.

RSS 2.0