Friday!

Åh vad skönt med helg! Den här veckan har innehållit ett fullspäckat schema, superkul! Vi har träffat massor med trevliga människor och bebisar och tagit flera promenader om dagen.
     Idag är det så fint väder så att jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag känner mig så glad. Jag har två underbara, fina och otroligt älskade barn. Ett hem där jag verkligen trivs och en älskad sambo. Om jag vann drömvinsten på det här så skulle jag inte gråta, det gör inget om jag förlorar heller för jag har redan vunnit!
 
 
Ha en underbar fredag!
 


Kommentarer
Ewa Engblom

Det var så roligt att läsa:) kramar

Svar: Vad kul att du tycker det :)
Erika Engblom

2012-10-12 @ 22:08:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"-Det är två barn i magen!"

En blogg om livet som tvillingmamma.

RSS 2.0