Time is running away!

Mina underbara barn har nu hunnit bli sju månader gamla. På något oförklarligt, konstigt sätt känns det som att tiden står stilla och att det fortfarande är april då de nyss föddes men att de utvecklas och växer hela tiden.
Vi ska till BVC på fredag och då får vi se vad de väger och hur långa de är nu. Det känns som att de inte har växt så mycket så det ska bli spännande att se.
   I en veckas tid nu har Olivia och Alice ätit en hel portion gröt vid 11-12 tiden och de älskar det. De älskar all sorts mat de får och varje dag får de smakprover. Potatis, morot, palsternacka, kyckling och ärtor har de smakat hittills och de tycker om det, de vill bara ha mer. Smörgåsrån har de också fått och det är också en favorit!
 
 
Min ena bebis har lärt sig att åla sig baklänges och det går inte längre att lämna dem ensamma, Olivia hon backar tills det tar stopp och man vet man aldrig vart det slutar. Alice kämpar med att ta tag i alla saker som ligger framför henne för att kunna stoppa dem i munnen och bita på dem. Det verkar klia otroligt i hennes mun, ibland är det nästan som att hon får panik när hon inte får in något tillräckligt fort i munnen. De är så duktiga mina barn och jag är så otroligt stolt!
 
 
Jag la båda barnen på filten...
 
Nu blir det bildregn:

 

 
 
 

 
 
Det finns inget finare än ni!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"-Det är två barn i magen!"

En blogg om livet som tvillingmamma.

RSS 2.0