Keep rollin´!

Vår vardag har varit lite upp och ner ett tag nu. Tjejerna är inne i en stor utvecklingsfas nu och de är i full färd med att försöka lära oss de nya rutinerna som ska gälla. Allra helst krävande har det varit på kvällarna men jag hoppas att det snart ger med sig. Alice fick i fredags sin första tand, lilla gumman! Inte mycket gnäll har kommit därifrån inte, hon har bara bitit mycket på allt men inte dregglat ovanligt mycket eller varit ledsen. En tapper liten dam. Olivia är det full rulle bakåt på om man ska säga så. Hon tar sig upp på knäna och försöker och försöker men hon kommer mest bakåt. Hon kämpar och blir så frustrerad när det inte går som hon vill.
   Imorn är det babysimigen och jag känner mig lite nervös inför det kommande dyket som jag inte riktigt vet när det blir än. Läskigt det där.
 
 

Det bästa som finns! 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"-Det är två barn i magen!"

En blogg om livet som tvillingmamma.

RSS 2.0