Christmas plans!

Tiden bara rusar iväg och det har varit en jobbig vecka. Nu ser jag framåt och hoppas att mer energi ska infinna sig framöver.
   Det har varit fars dag, min älsklings första fars dag. Han fick lite småpresenter men idag kom den rätta presenten på posten så den ska han få när han kommer hem, jag tror han kommer bli riktigt glad över den. Vi var till min pappa i lördags också och där fick vi supergod mat som vanligt. Han är bra min pappa, han kan allt och vet allt. Bästa pappan och bästa morfarn till mina barn. Man säger sånt för sällan! På söndagen grattade vi barnens farfar och där träffade vi deras kusin och faster också.
   Julen är bokad också, äntligen. Jag vill ha planerat och bestämt så att man vet hur man ska bete sig angående allt och så att man har tid på sig att fundera och fixa! På julafton kommer mina föräldrar, min syster och hennes sambo och förhoppningsvis min farmor och farfar. På juldagen kommer E's familj och vi har bestämt att det är barnens jul och det är de som får julklappar. Men för att göra något roligt så bestämde vi en summa, skrev alla vuxnas namn på en lapp och la i en hög. Alla drog varsitt namn och den personen man drog ska man köpa en julklapp till för den summan, vill man köpa för mer så är det upp till var och en. Känns jätteroligt och spännande. Undrar vad jag får?
 
 
Olivia har tagit sig upp på alla fyra nu!
 
 
Lilla älsklingen Alice håller nog på att få tänder nu, hon verkar ha lite jobbigt stackarn.
 
 
Älskade barn!
 
 
En mamma med en hög med barn.
 
 
 
 


Kommentarer
Sofia

Världens finaste <3 :)

Svar: <3
Erika Engblom

2012-11-14 @ 21:14:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

"-Det är två barn i magen!"

En blogg om livet som tvillingmamma.

RSS 2.0